Ta strona używa cookies i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.

zamknij


Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z naszymi klientami układała się pomyślnie.

Wychodząc naprzeciw naszym klientom i chcąc zapewnić Państwu najwyższą jakość usług, wprowadziliśmy program „Serwis 48h”, który ma na celu ułatwić drogę komunikacji między serwisem a klientem. Serwis 48h zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od daty jej zgłoszenia i poinformowania klienta o przebiegu naprawy.

Jak zgłosić reklamację?

  • poprzez wiadomość e-mail na adres serwis@hydroland.com.pl;
  • bezpośrednio poprzez formularz reklamacyjny na stronie internetowej naszej firmy (zakładka "Kontakt");
  • listownie na adres firmy.

Reklamacji można również dokonać za pośrednictwem hurtowni lub punktu sprzedaży, gdzie reklamowany produkt został zakupiony. Szczegółowe warunki reklamacji zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów naszej firmy.

 

Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

  • adres Klienta;
  • telefon kontaktowy;
  • symbol towaru;
  • kopię dowodu zakupu (faktura/paragon).

 

Jak się z nami skontaktować?

W razie jakichkolwiek problemów, usterek czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym Serwisem.

  • Tel.: +48 12 272 56 56
  • Fax.: +48 12 272 56 60
  • Kom.:  +48 697 014 141
  • Kom.: +48 607 350 815
  • Email: serwis@hydroland.com.pl