Ta strona używa cookies i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.

zamknij
zdjecie%20serwis.jpg

Hydroland na każdym kroku dokłada wszelkich starań, aby współpraca z naszymi klientami układała się pomyślnie. Jednocześnie podwyższa standard oferowanych usług.

Wychodząc naprzeciw naszym klientom i chcąc zapewnić Państwu najwyższą jakość usług, wprowadziliśmy program „Serwis 48h”, który ma na celu ułatwić drogę komunikacji między serwisem, a klientem.

Pracownicy serwisu firmy Hydroland posiadają doświadczenie, a także zapewniają obsługę klienta na najwyższym poziomie. Serwis 48h zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od daty jej zgłoszenia i poinformowania klienta o przebiegu naprawy.

Zgłoszenia reklamacyjne można realizować różnymi kanałami dostępu:

  • poprzez wiadomość e-mail pod adres serwis@hydroland.com.pl,
  • bezpośrednio poprzez formularz reklamacyjny na stronie internetowej naszej firmy, w zakładce  "Kontakt",
  • listownie na adres firmy Hydroland.

Reklamacje można również dokonać za pośrednictwem hurtowni lub punktu sprzedaży, gdzie reklamowany produkt został zakupiony. Szczegółowe warunki reklamacji zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów naszej firmy.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • ddres Klienta,
  • telefon kontaktowy,
  • symbol towaru,
  • kopię dowodu zakupu (faktura/ paragon).

Zachęcamy do kontaktu z naszym Serwisem.

W naszej firmie telefony odbierają wykwalifikowani doradcy serwisowi, dzięki którym uzyskają Państwo niezbędne informacje i pomoc w załatwieniu każdej sprawy serwisowej.

  • Tel. +48 12 272 56 56
  • Fax. +48 12 272 56 56
  • Kom. +48 697 014 141
  • Kom. +48 607 350 815
  • serwis@hydroland.com.pl